top of page

Verhoog klanttevredenheid via on demand leren

  • Foto van schrijver: permento
    permento
  • 13 mrt 2020
  • 1 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 18 mrt 2020

Zelfredzame medewerkers ongeacht waar of wanneer zij aan het werk zijn.


Uit onderzoek blijkt dat het verhogen van klanttevredenheid een nóg hogere prioriteit heeft dan het vergroten van marktaandeel of de ontwikkeling van nieuwe producten.


Klanttevredenheid bereik je niet alleen door bereikbaar te zijn maar door te begrijpen wat de klant nodig heeft en dƔt te bieden wat de klant echt helpt bij het uitvoeren van de dagelijkse activiteiten.


ree

Maak een online afspraak om te zien hoe we gezamenlijk de tevredenheid van je klanten nog verder kunnen verhogen:



Ā 
Ā 
Ā 

Opmerkingen


Het is niet meer mogelijk om opmerkingen te plaatsen bij deze post. Neem contact op met de website-eigenaar voor meer info.
bottom of page